Hogyan készulnek a Kolibri gumicsónakok
Kolibri Gumicsónakok változatai, gyártása, anyaga
Alapanyagok
5 rétegű PVC anyag
750 g / m 2 sűrűségű - ( K190 až K220T csónakok)
950 g / m 2 sűrűségű - (K240T až KM330 csónakok)
1100 g / m 2 sűrűségű - ( KM300D až KM360D csónakok)
Az anyag szintetikus szövetréteg (poliészter), két réteg polivinil-kloriddal (PVC), a szövet mindkét oldalán, speciális ragasztóval összekötve. Az alapréteg sűrű kötése nagy szilárdságot és ellenállást nyújt a vágás és a szúrás ellen. A polivinil-klorid rétegek biztosítják az anyag légzárását. A lágyítók fenntartják az anyag rugalmasságát, ami fontos a hajók összecsukásához és kibontásához, különösen alacsony hőmérsékleten. A gumicsónak anyaga ellenáll az ultraibolya sugárzásnak, sós víznek, üzemanyagoknak, olajoknak.
A csónak anyaga -30 ° C és +60 ° C közötti hőmérsékleten megőrzi tulajdonságait.
Szabás
A hajók egy részét lézeres gépen új technológiával szabják, amely nagy pontosságot és minőséget biztosít a vágáshoz.
Anyag hegesztése
A gumicsónak elemeinek összeillesztése ultrahangos hegesztett számítógépes vezérlésű technológiával készül. Ez a technológia 20-30% -kal növeli a kötés szilárdságát.
A számítógép által vezérelt hegesztési eljárás kiküszöböli a ragasztás során fellépő egyenetlenségeket.
A hajó illesztései
A ballonok összeillesztései kívül belül megerősítettek és a vágásnál össze vannak kötve.
Felfújható kamrák és válaszrekeszek
A hajók biztonságos üzemeltetésének biztosítása érdekében az ISO / CD 6185 követelményeknek megfelelően a hajókamrák elválasztó falakkal rendelkeznek, amelyek a csónakot 2 - 5 zárt helyre választják el (típustól függően). A válaszfalak kúp alakúak, hogy kiegyenlítsék a nyomást az összes kamrában.
Forgó evezőcsukló
A Kolibri evezős és motoros csónakok szabadalmaztatott kialakítású csuklós evező tartóval szereltek. Ez a kialakítás biztosítja a sima és könnyű evezést a csónakban, minimális erőkifejtéssel.
Állítható evezőlapát
Új fejlesztés az állítható csúszó evező. Tartós műanyagból készült, és lehetővé teszi, hogy beállítsa az evező hosszát és állásszögét az evező lapátoknak.
Csónakok lamellás padlózatai
A hajó kivehető padlója vízálló rétegelt lemezből készül. Annak érdekében, hogy a lehető legkönnyebben lehajtható és széthajtható legyen, a padló egyes részei mindkét oldalon összekapcsolódnak, ami egyúttal garantálja a szükséges szilárdságot. Kis evezős csónakok esetében a padló a csónak közepén, motoros csónakoknál pedig a padló a csónak egész alján helyezkedik el. A padló megerősíti és stabilabban tartja a hajót.
Merev összecsukható padló
Merev összecsukható padló - egy új változata a Kolibri gumicsónaknál. A hajó teljes hosszát lefedi 3-4 szakaszban összehajtható különlegesen impregnált vízálló rétegelt falemez, az összehajtást segítő PVC csuklókkal. Ez a padlótípus nagymértékben növeli a csónak aljának a merevségét és a hajó stabilitását. Megtalálható a motoros csónakoknál: KM-200P-től KM-330P-ig és az evezős csónakoknál pedig: K-220TP-től a K-290TP-ig.
Elemes merevített szilárd padló
Az elemes merevített szilárd padló rétegelt vízálló falemez elemekből áll csúszásgátló felülettel ellátva, melyeket alumínium profilok kötnek össze. Az elemes merevített szilárd padlót csak olyan hajókon használják, amelyeknek felfújható gerincük van. A mellékelt képen látható az a rész (lyuk), ahol a padló behelyezése után a hajó gerincének felfújására szolgáló szelep található. Az ilyen típusú padló előnye az erőssége, amelynek köszönhetően felhasználhatja a hajó aljának teljes belső felületét. Ez a padlótípus megtalálható a KM-300D-tól KM-450D-ig.
Alumínium padló
Az elemes merevített alumínium padló alumínium profilozott elemekből áll csúszásgátló felülettel ellátva, melyeket alumínium profilok kötnek össze. Az elemes merevített alumínium padlót csak olyan hajókon használják, amelyeknek felfújható gerincük van. Az ilyen típusú padló előnye az erőssége, amelynek köszönhetően felhasználhatja a hajó aljának teljes belső felületét. Ez a padlótípus megtalálható a KM-300D-tól KM-450D-ig.
Merev hátfal - fartükör
A tükör impregnált vízálló rétegelt falemezből készül, felső részét speciális PVC profil védi. Feladata a motor súlyának és teljesítményének kezelése, valamint kiküszöbölni a rezgéseket hajózás során.
Szállító kerekek
Szállító kerekek a hajó vízbe- és vízből való könnyű áthelyezésére alkalmasak. A kerekek a hajó hátsó merev hátfalára (tükörre) vannak felszerelve és hajózáskor felcsukhatók, ezért véglegesen fel lehet szerelni a tükörre. Anyaga üvegszál erősítésű poliamid, amely kitűnő minőségű.
Túlnyomás elleni védőszelep
A túlnyomás elleni védőszelep megvédi a hajó hengereit a túlzott nyomástól magas hőmérsékletnél, ami nagyon fontos a biztonságos hajózásnál. Fenntartja a szükséges nyomásszintet a felfújható csónak hengerében, túlzott nyomás esetén kiendegi a felesleges levegőt. Kolibri csónakokon a túlnyomás elleni védőszelep segítségével elkerülhető a túlfújás és a nap melege által felmelegedett kamra meghibásodása.